
- Produkty Konopne
- Olejki Eteryczne i Akcesoria
- Kadzidła, Kadzidełka i akcesoria
- Zdrowe Słodycze i Przekąski
- Suplementy i Witaminy
- Zioła, Przyprawy, Sosy, Ketchup i inne
- Kawy, herbaty i słodziki
- Orzechy, Nasiona, Bakalie, Grzyby inne
- Oliwy, Mleka i Śmietanki Roślinne, Soki, inne
- Mąki, ryże, makarony
- Coś dla ciała i dla ducha
- Kosmetyki i Akcesoria
- Dla domu
- Kiełkownice
Nowości
Promocje















Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Przykładowy formularz znajduje się pod adresem: https://galgum.pl/Reklamacja_zwrot.pdf
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
naturomat.pl
36-213 Haczów 838
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.